Rocznica Święceń Kapłańskich


Dzisiejsza pogoda to mieszanka słońca, zimna i podmuchów mroźnego wiatru. 
Dzięki temu odpada wyjście spacerowe z córcią.
Ja mogę skończyć poranne projekty scrapowe 
a Madziula nadrobi układanie klocków.  
Stworzyłam kartkę zmienną jak pogoda.
Dla znajomego księdza, który obchodzi jutro rocznicę święceń kapłańskich. 
A ja chciałam mu zrobić niespodziankę. 
Użyłam papierów z nowej kolekcji Studia75 zakochałam się 
w delikatności tej czerni i beżu muśniętego jasno różowymi niezapominajkami
Pracę zgłaszam na wyzwanie #15rodzinne uroczystości




 
 


Komentarze

danfi pisze…
Piękna pamiątka - znajomy ksiądz na pewno ją doceni :-) Dziękuję za udział w majowej zabawie na blogu Three Wishes - Danfi z DT
Unknown pisze…
Moja rodzinka doszła do wniosku, że jest zbyt kobieca. :(
Dziękuję, że choć Tobie się podoba.