Kartka okazjonalna z kobietą w sepii


Już jutro Dzień Kobiet, kupiłam kwiaty i czekoladki... nie dla siebie, dla atmosfery i aby moje młodsze dziecię też poczuło się kobietą. Od niedawna ma już 6 lat i najwyższa pora aby uczyła się ( przyzwyczajała do słodkiego rozpieszczania) przez naszych chłopców- oni muszą załatwić resztę.

 Romantyczna, zamyślona kobieta na karteczce bardzo pasowała mi do tego dnia...kolorystyka utrzymana w klimacie vintage. Trochę niedzisiejszego, pożółkłego jak babcine koronki święta. Zepsutego przez okres komuny, sprowadzonego do goździka i pończoch. A przecież ten dzień, jest równie wspaniały a nawet lepszy od Walentynek. Prace zgłaszam na wyzwanie
Dzień Kobiet i na wyzwanie DIY #29


 

  

Komentarze

Karteczka bardzo mi się podoba, jest świetna!
Danka M. pisze…
Piękna kartka.
Unknown pisze…
Dziękuje, kolory sepi, brązu, stare koronki, ogólnie vintage to bajka , którą dopiero zaczynam poznawać. Ciesze sie , ze moje początki w tym temacie sie podobają.
Елена pisze…
Привет, Анна) Спасибо за участие в задании блога ТДЗ. Вы правильно подобрали детали винтажного стиля. Творите и со временем у вас появится больше навыков. Надеюсь, что открыточка порадовала в праздник получателя. С теплом, Елена.
Śliczna :) dziękujemy za udział w wyzwaniu TDZ
DecoArtMagda pisze…
piękna praca dziękuję za zabawę z TDZ
Majalena pisze…
Piękna i klimatyczna kartka!
Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA
inka-art pisze…
Śliczna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) DT Inka-art