Bransoletka


 Coraz częściej ciągnie mnie do powrotu do projektowania i wykonywania  biżuterii, za czasów studenckich i po nich robiłam to z powodzeniem a teraz.
Czas i inne plany i pomysły życiowe. No cóż srebro to to nie jest ale ... 
Na mały "come back" musi mi wystarczyć.
(Mała niespodzianka dla mojej córeczki na niedzielne wyjście).
Cudna, słodka księżniczka o bujnych blond lokach i usposobieniu raczej łobuziaka i pędziwiatra... 
Do niedzielnej sukienkowo -balerinowej wersji ubraniowej... 
zrobiłam małą zachętę. Prezent bardzo się podobał ale sukienka fuj, 
tylko jedno wyjście usłyszałam. A potem mogę się przebrać??
Czego to nie zrobi matka aby choć na chwilę być stylistką dla swojego dziecka. Pracę zgłaszam na wyzwanie -drewno 




 

Komentarze

Modrak pisze…
Fajny projekt. Witam w wyzwaniu Szuflady.
Mobi handmade pisze…
Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!