Kartka Wielkanocna z kogutem


Zawsze po każdych świętach zostawiam sobie skarby, kartki od znajomych, piórka, listki itp. wszystko co może się przydać za rok do 
wykonania nowych prac. Lubię ten moment kiedy nadchodzą 
święta a ja wyciągam pudła z nagromadzonymi tematycznie przydasiami.  Wielkanocne kartki tworzę rzadziej niż inne, ubolewam nad tym.
Zawsze są jakieś inne zadania...bo to już wiosna, kompletny brak czasu i zaczyna się wszystko zielenić a ja łaknę słońca i długich spacerów. 
Rodzinnie jest to czas nagromadzenia wielu imprez i tak jakoś się rokrocznie nie składało abym zrobiła ich tyle co w tym roku. Więcej maluje, chlapię, tuszuję, i mam z tego frajdę. Do dzisiejszej pracy na papierach 
z Galerii Papieru-Usłane różami, użyłam farbę akrylową z maskami, tusz ze stemplami, kredki i kredki akwarelowe. Karteczkę z cudownym kogutem zgłaszam na wyzwanie apscraft.







Komentarze

Sylwia S pisze…
Piękna praca, zastanawiam się tylko czy to prawdziwe skorupki na kartce??? Wyglądają bardzo realistycznie :) Dziękuje za udział w wyzwaniu APScraft.
Unknown pisze…
P. Sylwio, tak oczywiście prawdziwe -lekko podkolorowane ale jak najbardziej to produkt eko i do recyklingu... niestety kartki nie są w związku z tym do wysyłki... choć i tu mam kilka pomysłów jak to zmienić...
Zachęcam do obejrzenia innych moich postów bo w tym roku skorupy są moją wizytówką.