Kartka Walentynkowa z aniołkiem


W dniu dzisiejszym zagościł u mnie temat kartek, od rana zrobiłam ich kilka... mam ogromny głód tworzenia i ciągle coś mnie inspiruje. Mój syn wyszukuje wyzwania konkursowe i sugeruje udział w kolejnych. 
Nie będę się wzbraniać, lubię pracę pod "dyktando", a wytyczne z tego miesiąca są romantyczno-walentynkowe. Papierów w tonacjach romantycznych mam sporo a użyte w tej pracy to Just Love Me Basic- LemonCraft. Efekt dzisiejszego dnia oceńcie sami. Pracę zgłaszam na wyzwanie do TDZ



Komentarze

Елена pisze…
Анна, вы сделали интересную интерпретацию работы Натальи. Проявили свое творчество и наполнили любовью. Спасибо от блога ТДЗ. С теплом, Елена.
DOBROSŁAWA pisze…
Super karteczka.
Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy.
Ślicznie :) dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu TDZ
DecoArtMagda pisze…
piękna, dziękuję za zabawę z TDZ