Album mojej księżniczki.


Album dziecięcy, ostatnio sporo się u mnie dzieje, dostałam twórczego kopa! Wykorzystuje okazję do pracy, tym bardziej, że mam teraz go więcej, bo dzieci mają ferie! Noce są długie w dzień nie odpuszczam ani minutki! Realizuje kilka projektów na raz... dzięki temu jak jeden z albumów schnie to mogę inny mogę bardziej zaawansować lub skończyć. 

Wczoraj oglądając w nocy łyżwiarstwo figurowe z Olimpiady w Pjongczang, zainspirowałam się tańcem, lekkością, muzyką...
 i natchnęło mnie aby skończyć album mojej córeczki, małej księżniczki...

Zdjęcia powstały już dawno ale dopiero w tym tyg odebrałam je od fotografa. Przeglądając zdj i zastanawiając się jakie umieścić na kartkach albumu przypomniałam sobie o nowym wyzwaniu 13arts #63 Friends Forever, dwie strony z albumu nadają się w sam raz, zgłaszam pracę na wyzwanie.



 
prawda, że wyglądają na friends forewer




Oczywiście zapraszam na mój kanał na youtoube, gdzie zobaczyć można najnowszy film!!!
 

Komentarze

Kareen Dion pisze…
Beautiful mini album!!! Love this! Thanks for joining us at the 13@rts challenge!
Unknown pisze…
Dziękuję ja tez kocham to!. Fantastycznie że mogłam brać udział w tym wyzwaniu a moja córeczka wreszcie doczekała się albumu
Sandra Bernard pisze…
Very pretty this album ....thanks for playing with us at 13arts challenge
EXTRAVAGANZA pisze…
Soo cute:)! Thank you for playing with us at 13arts challenge!