Zaproszenie Komunijne-złocone


Sezon komunijny w zaczyna nabierać rozpędu, cieszę się bo mam mnóstwo nowych pomysłów 
i głód pracy z papierem... 

Prezentuje karteczkę w złocie i drobniutkich kulkach, zaakcentowałam obręcz delikatnego wianuszka i odchodzących od niego owocków.
Prostota bieli -dominującego koloru podczas uroczystości Przyjęcia Pierwszej Komunii Świętej połączona ze złotem (zainspirowałam się kolorem sznura przy albie) i nutką koralikowego szaleństwa 3D
Zgłaszam tą kartkę na wyzwanie Artimeno Wyzwanie# 62 - Zaproszenie




Zapraszam do obejrzenia procesu powstawania tej karteczki na moim kanale youtube

Komentarze

WuWu pisze…
Piękne zaproszenie😍
Unknown pisze…
Dziękuje Wiolu, to moje nowe eksperymenty z folią!!!
anias pisze…
Świetnie prezentują się złote elementy na zaproszeniu.
Piękne zaproszenie
Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno
Unknown pisze…
To ja dziękuje, jest mi bardzo miło za słowa uznania, jestem przekonana , że udział w wyzwaniach zmotywuje mnie do dalszej scrapowej pracy.