Pudełko na scrapowe przydasie


Jest już wieczór a ja nie mogę oderwać się od prac i ich publikowania, wpadłam w wir i jest mi z tym bardzo dobrze...

Jakiś czas temu nabyłam zestaw papierów z motywem łapaczy snów w kolorystyce różu, błękitu, turkusu... papiery cudo, koronka, pióra. Szkoda kroić na mniejsze formy... tak zrodził się pomysł na dużą formę-pudełko. 
Musiało być na coś konkretnego... i tu przyszły mi z pomocą moje scrapowe ilości różnej maści...

Projekt pudełka na wyciski z foremek powstał pod konkretne ich wymiary i ilości, głównie brzegowe, koronki i bordiury, które mam obecnie. Baza to pomalowana na biało tektura oklejona szarym vinylowym papierem. Wierzch  pudełka stworzona z papieru Daydream Lemoncraft i przywiezionego z wakacji, włoskiego zeszytu w dużą kratkę, pomalowanego aromatyczną kawą. 

Kolejne pudełka na pewno powstaną, niezliczone ilości wycisków dzieci, rameczek... muszą znaleźć swoje miejsce na ziemi. Tą pracę zgłaszam na wyzwanie #17 Moodboard
 
 




 





Komentarze

Zachwycający projekt. Super pomysł i oczywiście wykonanie.
Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft.
Unknown pisze…
Dziękuję, dużo pracy ale efekt końcowy wyszedł rzeczywiście zadowalająco i na pewno uporządkuje cząstkę mojego chaosu w pracowni