Album w starym stylu

Album, recykling-owo koronkowy.

Od bardzo dawna przeglądam strony z albumami w starym stylu, pełne koronek, papierów barwionych kawą.... z natłokiem przestrzeni a'la babcine serwetki i bibeloty... Długo przymierzałam się do tego tematu... jednocześnie byłam przekonana, że to nie moja bajka.

Wreszcie odważyłam się, i połknęłam bakcyla, mam w swoich zapasach scrapowych mnóstwo materiału. I coś czuję , że przepadłam, oczywiście nie była bym sobą, bez włożenia tam swojego stylu. Album jak wszystkie poprzednie jest na zdj...

zapraszam na stronę fb gdzie są zdj. innych moich albumów.

Do przygotowania mojej najnowszej pracy użyłam kilku rodzai papieru...(szary na kartki, pakunkowy, pakunkowy ozdobny) pochodzącego z domowego recyklingu,Oczywiście nie zabrakło płótna, bawełny, koronek, tasiemek, wstążek, sznurków, użyłam dodatków metalowych takich jak tarcze zegarów, ozdoby, wisiorki, na okładce ramka z białego plastiku i małe różyczki.





Po więcej inspiracji zapraszam na mój kanał na youtoube

Komentarze