Torba


 Kolejna praca na religijną uroczystość, 
będzie ona miała miejsce w dniu jutrzejszym . 
Już nie mogę się doczekać tych uroczystości.
Raz w życiu byłam na święceniach kapłańskich 
mojego kolegi z liceum (razem też studiowaliśmy na ASP). 
Tym razem będę miała przyjemność uczestniczyć 
w obchodach rocznicowych, 25 lecia święceń. 
Dla znajomych Ks. Krzysztofa przygotowałam opakowanie prezentu.
 Do zrobienia tej pracy użyłam cudownych kwiatów i liści
z kolekcji papierów Beautiful Moments Altair Art . 
Pracę zgłaszam na wyzwanie nie kartkowe   



Komentarze

Hej :) Świetna torebeczka, fajnie, że zainspirowałaś się pracą KWioletty <3

Proszę, dodaj swoją pracę jeszcze raz, ale z poprawnym linkiem, bo ten, który wkleiłaś odsyła nas do naszego wyzwania ;) musiałam Cię szukać przez google :D pozdrawiam - Marlena z DT AltairArt.
Sylwia S pisze…
Piękna torebeczka. Pięknie napisane :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.